TRENUTKI, KI ŠTEJEJO V ŠOLI 

Veščine odzivnosti reševanja.

Seminar za ravnatelje, svetovalne delavce in učitelje osnovnih in srednjih šol.

Imate edinstveno poslanstvo. Dajete svetu nekaj, kar je velika odgovornost in hkrati velik dar. Ste Učiteljica, Učitelj.

Biti Učitelj je poslanstvo. Učitelj danes dela veliko več, kot samo uči matematiko, fiziko, geografijo, jezik, zgodovino,… Učitelj tudi vzgaja, predvsem pa daje otrokom veliko sporočil, ki so otrokova šola za življenje. Je to prav ali narobe? Ne vem. Vem, da sem si sama zapomnila nekaj učiteljev, ki se jih še vedno s spoštovanjem spominjam. Ne, ne zato, ker so me končno naučili poštevanko, ne zato ker sem imela njihov predmet 5, temveč zato, ker so me učili veščin, ki sem jih lahko uporabila v življenju ali jih še danes uporabljam.

Biti na strani Učitelja pa še zdaleč ni vedno lahko. Učitelj je danes v večnem in tesnem primežu med papirologijo, šolskimi pravili in zakoni, prenatrpanimi učnimi programi, učenci, ki so si različni. Poleg tega jih veliko nosi nalepko ‘težaven’, na drugi strani pa so zaščitniški starši, ki se poslužujejo drastičnih rešitev, da bi do skrajnosti zaščitili svojega otroka.

Tako tudi vloga učitelja postaja vse težja, stresna in velikokrat na robu vprašanja: »Kaj sploh delam v šoli?«

DOBRA NOVICA:

Učencem sporočamo, da je znanje najboljše zdravilo ali orožje. Enako velja za odrasle.  Zato smo za vas pripravili seminar, ki vam v veliko pogledih in primerih lahko olajša delo v razredu.

Vsebina seminarja je tokrat osredotočena na reševanje težjih zapletov pri delu v razredu in na šoli:

  • Predstavili vam bomo nekaj konkretnih in resničnih zgodb, ki so se zgodile v šolah.
  • Spoznali boste načine in možnosti reševanja zapletov.
  • Pokazali vam bomo, kako lahko pomirimo čustvene napetosti, iz katerih nastajajo zamere, zapleti, konfliktna stanja in nasilje?
  • Kako je mogoče razumeti različne tipe motečih vedenj v razredu in se ustrezno odzivati?
  • Kako se odzvati na motnje, da se ne stopnjujejo.
  • S katerimi odzivi lahko ustavimo nenehno kolesje vedno ponavljajočih se konfliktov.
  • Kje se skriva učiteljeva vzgojna moč.

 

Cilj seminarja:

Da se okrepite v svoji vlogi Učitelja, da pridobite čim več dodatnih znanj razumevanje in umirjanje dinamike v razredu. In ne nazadnje, da ohranite energijo tudi za trenutek, ko se vrnete k svoji družini.

Trajanje:

Izobraževanje poteka 19. 1. od 9h do 16h.

Prejmete potrdilo za točkovanje za osemurno udeležbo na seminarju.

Lokacija: Ljubljana (Natančne podatke dobite po prijavi).

Kotizacija: 80€ (DDV je vključen v ceno).

Paket treh vstopnic: 197€ (DDV je vključen v ceno).

 

Prijavite se preko prijavnice: Klik na PRIJAVNICA

Imate dodatno vprašanje?

Zagotovite si odgovor: Preko E-sporočila ali GSM: 041265332 (Medeja)

 

Izvajalci seminarja:

Dr. Albert Mrgole in Leonida Mrgole

Psihoterapevtski par, avtorja knjige Izštekani najstniki, predavatelja z dolgoletno prakso z delom z učitelji/profesorji, učenci/dijaki ter starši. Z bogato prakso individualnega reševanja težjih zapletov po šolah.

Ana Nuša Kern

Ravnateljica z dolgoletno prakso v šoli in inštruktorica Glasserjeve teorije izbire, specializirana za delo v šoli.

Za predokus si lahko ogledate nekaj naših dostopnih posnetkov:

Izštekani najstniki in starši, ki štekajo

Uporaba Glasserjeve teorije izbire v vsakdanjem življenju

Trenutek šteje

S klikom na TRENUTEK ŠTEJE, si poglejte kratek video.